Verzenden & retourneren
VERZENDEN
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar om jouw pakketje binnen 1-5 werkdagen te bezorgen. Sommige artikelen hebben een iets langere levertijd. Dit staat indien vermeldt op de productpagina, of wij zullen jou hierover persoonlijk informeren.
Let op: het kan helaas voorkomen dat er vertraging ontstaat bij de bezorging van jouw pakketje. Wij hebben geen invloed op derden/DHL en zijn hier niet aansprakelijk voor. Uiteraard staan wij jou graag te woord voor hulp en/of ondersteuning mocht dit het geval zijn.
Wat zijn de kosten voor verzenden?
Bij bestellingen boven de €75,- betaal je geen verzendkosten.
Voor bestellingen onder de € 75,- bedragen de verzendkosten: € 4,95
Lokale bezorging
COZY SETTING zit gevestigd in 's-Hertogenbosch. Ter extra service doen wij ook aan lokale bezorging. In een straal van 8 kilometer vanaf onze locatie komen wij jouw bestelling boven de 35 euro gratis bij jou thuis bezorgen. Hoe leuk is dat?! Indien je in aanmerking komt voor lokale bezorging zal dit automatisch verschijnen bij de kassa onder het kopje 'verzendwijze'.
RETOURNEREN
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Artikelen kunnen bij ons zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen worden geretourneerd. Meld je retour aan via de contact & klantenservice pagina.
De artikelen dienen nog in de originele verpakking te zitten en dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Stickers op artikelen mogen niet verwijderd zijn. Je dient de artikelen netjes te verpakken zodat deze schadevrij aankomen. Mocht er schade ontstaan bij het transport dan kunnen we waardevermindering in rekening brengen bij de retourbetaling.
Het volledige aankoopbedrag wordt gecrediteerd, exclusief verzendkosten.
Kosten bij het retourneren van een bestelling
Bij het retourneren van je bestelling zijn de verzendkosten voor het retour zenden voor eigen rekening. Je dient hiervoor zelf een label aan te schaffen bij de gewenste verzender. Verwijder hiervoor het verzendlabel wat door ons op het pakket bevestigd is of plak het nieuwe label hier overheen. Zorg er altijd voor dat het oude label niet meer gescand kan worden, want anders wordt de zending opnieuw bij jou bezorgd.
Wij adviseren altijd de verzenddoos en/ of originele verpakking voorzichtig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Als je een pakket weigert aan de deur, dan rekenen wij de retourverzendkosten wel aan je door.
Het pakketje mag geretourneerd worden naar:
Retouradres:
COZY SETTING
Wethouder Schuurmanslaan 54
5231 NJ 's-Hertogenbosch
Een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Dat lossen wij uiteraard z.s.m. voor je op. Stuur in dit geval binnen 48 uur na levering ons een e-mail via: info@cozysetting.nl. Om je zo goed mogelijk te helpen ontvangen wij graag wat foto's ter verduidelijking. Graag ontvangen we via de mail:
- Een foto van het volledige product, duidelijk in beeld;
- Een close-up van het gebroken of beschadigde gedeelte van het product;
Wij zullen je dan zo snel mogelijk helpen.
Bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen tot ze verzonden zijn geannuleerd worden. Neem in dat geval z.s.m. contact met ons op.
Kosten bij het retourneren van een bestelling
Bij het retourneren van je bestelling zijn de verzendkosten voor het retour zenden voor eigen rekening. Je dient hiervoor zelf een label aan te schaffen bij de gewenste verzender. Verwijder hiervoor het verzendlabel wat door ons op het pakket bevestigd is of plak het nieuwe label hier overheen. Zorg er altijd voor dat het oude label niet meer gescand kan worden, want anders wordt de zending opnieuw bij jou bezorgd.
Wij adviseren altijd de verzenddoos en/ of originele verpakking voorzichtig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Als je een pakket weigert aan de deur, dan rekenen wij de retourverzendkosten wel aan je door.
Het pakketje mag geretourneerd worden naar:
Retouradres:
COZY SETTING
Wethouder Schuurmanslaan 54
5231 NJ 's-Hertogenbosch
Een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Dat lossen wij uiteraard z.s.m. voor je op. Stuur in dit geval binnen 48 uur na levering ons een e-mail via: info@cozysetting.nl. Om je zo goed mogelijk te helpen ontvangen wij graag wat foto's ter verduidelijking. Graag ontvangen we via de mail:
- Een foto van het volledige product, duidelijk in beeld;
- Een close-up van het gebroken of beschadigde gedeelte van het product;
Wij zullen je dan zo snel mogelijk helpen.
Bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen tot ze verzonden zijn geannuleerd worden. Neem in dat geval z.s.m. contact met ons op.